Իմ ուսումնական ամառը

Իմ ուսունական ամառը ես անցկացրել եմ Արցախում: Այնտեղ ես գնացել էի Ամարաս, տնջրի ծառի մոտ և խնձորեսկ: Ամարասի եկեղեցում ես մոմ վառեցի, մենք գնացինք վանքի ներսի դամբարան, այտեղ համայրա օդ չկար կարծես Տորիչելյան դատարկություն լիներ: Միայն մեծ – մեծ քարեր կային: Իսկ հետո ես գնացի տնջրի տառի մոտ: Այն մի հսկա ծառ է, որն ունի շատ հաստ բուն, որի մեջ շատ մեծ փչակ կա: Նրա բարձրություն 54 մետրից ավել է, իսկ նրա փչակի մեջ կտեղավորվ հարյուրից ավել մարդ: Խնձորեսկում մի կամուրջ կա: Այն կաված է, պինդ պարաններով և երբ նրա վրայով քայլում ես, սկսում է ուժեղ ճոճվել: Սկզբում վախենում էի, բայց հետո սկսեցի չվախենալ և արագ քայլով մի քանի անգամ գնաում էի վերջ և ետ էի գալիս: Կամրջի մյուս կողմում հին գյուղն էր: Այնտեղ բազմաթիվ քարանձավներ կային, որտեղ հին ժամանակներում բնակվել են մարդիկ: Քարանձավներից հետո մի եկեղեցի կա: Այն դրսից փլված չէ, բայց ներսից մի քիչ փլված է: Այնտեղ մենք, ինչ որ ձայներ լսեցինք: Հետո մի մարդ մեզ ասաց, որ այդտեղ չղջիկներ կան և ցույց տվեց մեզ դրանց: Հետո ես հայրիկիս հետ այցելեցի Մխիթար Սպարապետի շիրիմին, որտեղ իմացա, որ նրան սպանել են դավաճան հայերը և նրա գլխատված մարմինը տարել են թուրք փաշայի մոտ, որ նրան հաճոյանան, իսկ թուրք փաշան այնքան էր հարգում Մխիթար Սպարապետին, որ հրամայել է գլխատել նրան սպանողներին: Ահա այսպիսին էր իմ ուսումնական ամառը:

Об авторе Արտաշես Մեջլումյան

Ողջույն: Ես Արտաշես Մեջլումյանն եմ: Ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի» Բ4 Դպրոց-պարտեզի 4.2 դասարանում: Դուք այցելելով իմ բլոգ շատ լավ բաներ կտեսնեք: Ես սիրում եմ խաղալ, թռչկոտել, վազվզել: Ես մեր դպրոցը շատ եմ սիրում: Մեր դպրոցը աշխարի ամենալավ դպրոցն է: Ես սպորտով եմ զբաղվում և 7 տարեկան եմ: Ես շատ գրքեր ունեմ:
Запись опубликована в рубрике Մայրենի. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

